Film

Zwiększ właściwe zachowania związane z uczeniem się dzięki skutecznym strategiom uczenia się opartym na grywalizacji

By 16 lipca 2020No Comments

Nauka online przeszła bezprecedensowe zmiany po głębokim rozwoju technologicznym. Obecnie branże są sceptycznie nastawione do wykonalności gamifikowanego uczenia się, aby zmotywować i zmotywować nowych uczniów. Grywalizacja to solidne narzędzie, które można wykorzystać do wprowadzania innowacji, doskonalenia umiejętności uczniów, rozwijania pożądanych zachowań i zwiększania zaangażowania uczniów. Koncepcja polega na zastosowaniu elementów gier do aplikacji innych niż gry, aby uczynić je bardziej zabawnymi i rozrywkowymi.

Grywalizacja – uczenie się ze świata gry

W dzisiejszych czasach ważne jest, aby firmy rozumiały psychologię swoich pracowników podczas uzyskiwania dostępu do gamifikowanych kursów edukacyjnych. To badanie może być reprezentowane przez Model behawioralny Fogga używane do zrozumienia znaczenia grywalizacji w e-learningu. Zasadniczo istnieją trzy główne czynniki, które leżą u podstaw zachowania ucznia: motywacja, zdolność i wyzwalacz.

1. MotywacjaUczeń chce grać, aby kierować określonym zachowaniem (opartym na nadziei, strachu, akceptacji i odrzuceniu).

2. Umiejętność Umożliwia uczniowi wykonywanie tego zachowania w oparciu o takie czynniki, jak czas, wysiłek, zasoby i zmienność społeczna.

3. miejsce Wyzwalacz- Uczeń jest uruchamiany wspomnieniami, wskazówkami i działaniami, aby osiągnąć pożądane zachowanie.

Wszystkie powyższe czynniki powinny wystąpić jednocześnie, gdy zachodzi zachowanie.

Grywalizacja stworzyła silną niszę, jeśli chodzi o poprawę efektywności uczenia się i produktywności w miejscu pracy. Połączenie projektowania nauczania i multimediów sprzyja integracji interaktywnych gier, aby łatwo motywować uczniów. Uczniowie mogą grać i uzyskiwać dostęp do tego samego kursu wiele razy, co pozwala im zachować informacje przez dłuższy czas.

Według ankiety Pew Research Center 53% respondentów stwierdziło, że trend grywalizacji w e-learningu będzie powszechny do 2020 roku.

E-learning był podstawą dzisiejszych scenariuszy uczenia się dla firm i tego, jak je ulepszyć, aby sprostać różnym potrzebom edukacyjnym. Wprowadzenie ekscytujących gier, które łączą się z istniejącymi programami nauczania, zapewnia doświadczenie, które jest zarówno motywujące, jak i zabawne. Grywalizacja okazała się skutecznym narzędziem do przekształcania nudnego tekstu w dynamiczne i interesujące treści. Promuje niezależność w zakresie zdolności pracowników do rozwoju w dzisiejszym, ciągle zmieniającym się środowisku. Niezależnie od tego, czy jest to sala lekcyjna, czy obszar treningowy, gry charakteryzują się dostarczaniem odpowiednich informacji we właściwym czasie. W rezultacie wdrażanie gier pomogło zwiększyć zaangażowanie uczniów i ich udział w programach szkoleniowych online. Krótko mówiąc, grywalizacja sprawi, że nauka osiągnie poziom motywacji i interaktywności, którego poszukuje współczesny świat.